Slappis


Dag har det varit här hemma idag
låång frukost, sedan tillbaka i sängen under en filt med julmusiken på och med inspirerande tidningar i handen
Middag och fika med pappa
och kväll vid brasan med tv tittande!
Skulle ju berätta vad det var jag pysslade med, men har inte hunnit klart så får visa en annan dag!

Kan berätta om min otroligt sega dag igår!
Slutade skolan vid tolv och satte mig i bilen och började köra hemåt vid halv ett. Jag hade bara ätit frukost, men bestämde mig för att vänta med att äta tills jag var hemma!
Det var mycket snö ute och jag körde försktigt och räknade med att det skulle ta lite längre hem än vad det brukar. Men vägen som brukar ta en timma slutade med fem timmar, och jag satt helt still utan att komma någon vart i tre av dem.
Där satt jag i bilen, hungrig, frusen och ville bara hem! Var tydligen lastbilar som kört av vägen och hindrat trafiken från att komma fram!
 Men får väl vara glad att jag kom hem välbehållen!
Därav har jag unnat mig en riktigt härlig dag idag!

Men en rolig sak jag vill berätta är att vi nu har beställt våra förlovningsringar!! Vi har designat dem själva vilket känns extra roligt! Nu väntar vi med spänning på att ringarna ska bli färdiga, och det kommer nog ta två veckor! Men värt att vänta på!

Här kommer lite bilder från igår och ett par härliga uggs som jag gärna haft på fötterna nu i snön

Dålig kvalitet, men såhär såg det ut där jag satt fast i kö igår
 



Imorgon blir det en tripp till Trollhättan för en föreläsning och sedan en tur till Göteborg för lite jobb
Dags att sova! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback