Dålig

Bloggning.
Men så blir det när man har fullt upp.

Nu är det återigen måndag och jag har haft en härlig helg med plugg,vänner och familj.

Fredagskvällen spenderades hemma hos Filip med en härlig skara, vi fikade och tittade på idol.
Lördagen bestod av plugg och hummer middag! På kvällen bar det iväg till Donsö där goa Kajsa bjöd på fika!

Igår åkte vi en tur till Borås och hälsade på min bror och Carolina i deras fina lägenhet!

Och nu är det måndag..Kanelbullens dag!
 
Men nu ska det bli andra bullar, så ingen kanelbulle för mig!
Kanske dags att bli lite mer sund?=)

Dags att fortsätta med dagens sysslor, som just nu består av plugg framför en varm brasa!

Stor kram till er alla

Så här ser det ut där jag sitter just nu:


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback