halv ått hos mig

och ojj vad en dag går snabbt! Just nu kikar jag på ett av mina favorit program "halv åtta hos mig" och menyn idag verkar vara helt i min smak! Nu blev jag hungrig!

Ska snart förbi "svärföräldrarna" på kvällsmat men har ju lovat er lite pysseltips så de kommer nu:

En fiffig idé till badrummet eller varför inte som en mysig gåva är att göra egna tvålar. Du kan köpa tvålmassa på panduro och när du smält massan över ett vattenbad blir det grymt snyggt att hälla upp det i muffinsformar!
När tvålarna sedan är klara är det bara att ta ur dem ur formarna och du har fått en snygg cupcake tvål!
Man kan dekorera med rosenknoppar, eller varför inte slå in dem i tyll? Perfekt "gå bort" present!






En annan rolig idé är att gjuta i betong! På panduro finns det siffer/bokstavs formar som du kan skära upp och hälla i betongen! Det blir en rolig detalj antingen som den är eller som ett bokstöd!



Ha en fortsatt bra kväll!! Kramkram!!


Kommentarer
Postat av: Fru Fräken

Att ljuta i Panduros kartongbokstäver måste jag prova, åh vad kul!

Ha det gott

2011-04-01 @ 11:03:36
URL: http://www.frufräken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback