Inspirationen....

infinner sig inte! och vädret är lika knasigt som igår.
Ena stunden strålande sol och andra ös regn med åska! Men jag gillar det!
 Kanske är konstig, men jag tycker det är mysigt med regn!
Sitta inne med en varm kopp kaffe, under en filt och läsa ett inspirerande magasin!

SKa snart ta tag i dagens läsande av kurslitteratur! En tjock bok på engelska som handlar om hjärnanas uppbyggnad! Inte det roligatse man kan göra! Men skönt att börja ta tag i pluggandet!

Tänkte senare idag visa er lite inspirerande pyssel ni kan mysa med i höstrusket! Själv har jag en gammal kökssoffa som ska fixas iordning, och en gungstol som ska få färg! Men det får fixas när skolan lugnar ner sig och därför har jag lite extra tid på mig att fundera på hur resultatet ska bli.

Innan jag bänkar mig i soffan under täcket med min tjocka bok och en stor kopp kaffe ska jag visa er vad jag gärna hade haft på mig idag! Inte värt priset, men drömma kan man göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback