Pysselrum

En dröm jag har till mitt blivande hem är ett pysselrum! I rummet vill jag ha ett stort bord med plats för många personer, så jag tillsammans med mina vänner kan ha olika pysselkvällar! I rummet ska det även finnas hyllor på vägarna och lådor till förvaring. Allt för att det ska vara så enkelt som möjligt att snabbt få fram och bort all pyssel material.

På panduro finns fina plåt lådor från märket "Tilda" som hade gjort sig fint i rummet, som gärna får vara rosa inspirerat med green gate tema!

Har även hittat en läcker dokumentbyrå ifrån Bloomingville där jag gärna förvarar alla pappersark!

Just nu ligger alla mina pysselredskap i lådor, och jag blir inte alls inspirerad av att pyssla då det tar lång tid att ta fram allt. Därför ska allt i mitt "blivande" pysselrum vara lättåtkomligt och praktiskt planerat!

Nu hoppas jag bara på att min dröm kan bli sanning... Det återstår att se, Men så länge får ni frossa i dessa godbitar!








Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Vilken härlig blogg...den ska jag fortsätta läsa :-)

Visst är burkarna helt underbara...ska nog köpa på mig lite fler!

Och vem önskar sig inte ett pysselrum...Din dröm kommer nog att bli verklighet innan min så då kommer jag å pysslar hos dig :-)

Ha en fin dag...Kram Johanna

2010-09-16 @ 09:28:50
Postat av: Rebecka Wikman

Vad roligt det låter, älskar att pyssla (men är inte så bra på det) =)

2010-09-18 @ 17:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback