Söndag


Kväll
och jag förbereder mig mentalt för en kommande vecka
bestående av mycket plugg och förhoppningsvis en och en annan fika i vårsolen.

Tyvärr har solen inte visat sin bästa sida denna helgen, men trots det har jag haft
en underbart mysig helg tillsammans med min Johannes!

Fredagskvällen spenderades med restaurangbesök tillsamans med goda vänner.
På lördagen åkte jag och Johannes på en liten utflykt, till en mysig gård där vi åt god fika.
(Vart vi var återkommer jag med i ett senare inlägg)
På lördagskvällen kom Filip och Kajsa hit på middag bestående av hummer.
Ja, och som ni förstår har hegen verkligen varit till belåtenhet.
Hoppas även din varit det



Önskar dig en bra kommande vecka
och visar här en bild att våren har kommit för att stanna.
Några påskägg är framtagna och det står snödroppar på bordet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback