Fredag

Den bästa dagen på veckan är här! Fast jag måste nog medge att jag nog tror att lördag kväll
får bli min bästa dag på denna veckan, för idag blir det bara tråkigt plugg inför morgondagens tenta.
Sen lovar jag att ni ska få sluta höra om dessa tentor och bara få läsa om härlig jul feeling!

Vilket väder vi har här idag! Tror snart att vårt hus här på berget blåser bort, så håll i hatten!
Jag har precis ätit en sen frukost, men var i alla fall uppe i tid, redan klockan sju då det vankades
julkalender! Min och mammas nya morgonrutin, kanske lite mesigt, men vad gör väl det.
Innan jag går in i bokföringens värld tänkte jag tipsa er om en annorlunda julklappsinslagning


ett gammaldags papper med text och en egengjord tags

Njut av din dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback