Måndag


Och tenta veckan är här...På torsdag och lördag gäller det!
Då är denna stress över( för denna gången iaf)
Jag sitter bänkad i pluggfåtöljen intill brasan som sprakar och kan faktiskt erkänna
att det är lite mysigt att sitta hemma och plugga i juletid, med all mysig belysning och alla ljus
fast bara lite mysigt
Snart blir det en paus med promenad ute i solen, kan behövas för att ladda batterierna

Och idag fylls min kropp av längtan, längtan tillbaka till Thailand, (kikade på alla bilder igår)
Längtar efter känslan av att ligga på en kritvit sand och titta på det turkosa havet
jag måste bara dit snart igen, den bästa resan någonsin tillsammans med alla dem jag älskar

Längtar även tillbaka till sommaren i Skagen, det underbara vädret, de mysiga restaurangbesöken
och de härliga baden. Men hoppas på at snart åka dit igen

För övrigt kan jag meddela att jag om exakt tre veckor sitter på ett flygplan påväg till USA
Kan inte riktigt förstå att det är sant, och det kommer bli hur grymt som helst
Ska för första gången bla uppleva New york

Dags att släppa alla tankar och fortsätta pluggandet


Bjuder på en gammal bild på mig och Johannes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback