Onsdag


Som började redan klockan sju i morse, det är min nya tid att gå upp då det vankas julkalender på tv
är inget jag tidigare år tittat på (förutom som liten) men årets kalander ger så härlig jul feeling
Nu är jag bänkat i fåtöljen och tänkte ta tag i det sista inför morgondagens tenta
brasan är tänd- check
ljusen på bordet är tända-check
kaffet är nybryggt- check
Då finns det inget mer att göra. låt dagens plugg börja!!

om ni inte har något för er idag, varför inte göre en fin juldekoration, kanske en julklappsetikett?


Denna ska få pynta några av mina paket
jodå jag är nämligen första julklappsinslagaren i tomtens fabrik
Här har jag klippt ut ett hjärta i vackert papper som jag sedan sytt runt med ett svart garn

Njut av din dag

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Riktigt snyggt ju, Ja tror jag snor den ideén. Hoppas de är OK ;) haha!

2011-12-08 @ 11:25:16
URL: http://rebeckaaoskarsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kul att du kikade in! och klart du ska sno idén! Är ju därför jag lägger upp de här på bloggen!!

2011-12-08 @ 15:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback