Pysselkväll

Ikväll har det varit en bra kväll som bestått av julpyssel med goaste Cornelia
Vi har klippt, klistrat, ätit lussekatter, glittrat, druckit julmust och bara varit inne i skapandets värld
Vi har pysslat vackra strutar, tags och gammaldagsa smällkarameller
Har även fått ett spännande mail som jag berättar mer om en annan dag, för nu ska jag sova
Imorgon är jag ledig från skolan så passar på att jobba på mitt kära Smycka
Så välkommen att handla julklapparna hos mig!!

Bilder på vårt pyssel får ni se en annan dag! Och då ska ni även få se vad jag shoppade idag
Så länge bjuder jag er på bilder på vackra paket som kommer från underbara butiken Fröken Finemang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback