Torsdag


Har gosat ner mig under både ett täcke och en filt samtidigt som jag lyssnar på ovädret utanför mitt fönster. Då känner jag sån oerhörd tacksamhet! Tänkt att jag har ett hem att vara i, ett täcke som värmer och en säng
att sova i. Ibland glömmar man bort hur bra man egentligen har det, för tänk på hur många som faktiskt inte har något hem och som är tvugna att sova utomhus i detta regn och rusk
Så mitt tips till er är att tänka på att uppskatta det lilla i vardagen, eller det som är så självklart för just dig!
Lite tankar en vanlig Torsdags kväll

Kan för övrigt meddela att kvällen spenderades med lite julgodisbakning
från dena bästa boken "julens söta"
Tänkte även visa er några bilder på vackert strössel som kommer från USA,
För i USA finns verkligen allt till dig som gillar att baka.


Små polkagrisar som smakar äkta


Söta pepparkaks gubbar


och glitterströssel i vackert grönt

Det finns även strössel som symboliserar granar, snöflingor och allt du kan tänka dig
förgyller verkligen julens bakverk

Dags att sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback