2/1-2011


 Jag sitter i soffan och ska snart plugga en stund
Har precis ätit en god middag
och sagt hejdå till min äslakde
visserligen så åker han inte förrens imorgon kväll eller fredag morgon
men jag var tvungen att åka tillbaka till min ö för ett läkarbesök och för att låsa in mig i mitt rum och plugga!
Men när johannes kommer hem, bär det iväg till Thailand
där det kommer bli ritkgit mycket kvalitetstid.

Helgen som gick bestod av dans och kalasande
i måndags var jag i skolan
och igår var jag och johannes iväg på uppdrag och efter det var det mysig fika hos lotta och philip och deras prinsar!

Idag när jag satt i väntrummet hos läkaren så var det en liten kille i 6 års åldern som sprang runt och tyckte nog det var väldigt spännande att gå till doktorn. Pojken ser en äldre man som är påväg ut från vårdcentralen och  ropar högt:
 "Heeeej, vad var det för fel på dej då???"
Kan ju säga att både jag och de som satt runtomkring fick sig ett gott skratt.

Kram till er alla!!


Jag och min Stora kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback