Onsdag 27 Juli


Och det blev som jag trodde! Bloggen blev lidande denna sommaren också
Men jag har haft fullt upp de senaste veckorna med Jobb och en otroligt mysig Båtsemester.
Nu är det jobb igen, men på fredag åker jag till casa de la Skagen
Jag verkligen Älskar skagen på sommaren, och nu har min älskade Johannes flyttat dit för att läsa ett år framöver
och för min del tycker jag det är uderbart att få åka dit och hälsa på!

Just nu sitter jag i soffan efter en hel dag med jobb och tvätt. Äntligen har jag fått inviga mina söta kaffekoppar från greengate, för visst smakar väl kaffet extra gott i en söt kopp?

Innan läggdags visar jag er lite bilder på vad jag gjort det sista, och även på mitt nya inköp som jag är så nöjd över! En helt fantastisk kreaktion från Chill Norway

Önskar er allt gott






Lite bilder från köpenhamn och Båtsemestern



Klänningen från chillN

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback