Måndag

 Kväll och jag har precis städat lägenheten!
Dammrottorna tittade fram trots att vi var på semester!
Men nu sitter jag äntligen i soffan, med massor av levande ljus tända
och inväntar Johannes som snart kommer hem och lagar vofflor.

Men innan dess passar jag på att inspireras av alla nyinkommna kläder som finns i net butikerna
Som ni redan vet Älskar jag kläderna från Ester Elenora

Nytt i garderoben är denna underbara sjal som jag fick i födelsedagspresent


Jag skulle även vilja införskaffa mig en ny kofta
och gärna Ester Elenoras "Märta"
Har sedan tidigare en "Märta" i mörkgrå kulör
Men vill ha en ljusare i vår som passar till alla fina vita tunikor
Men vilken färg är frågan? Creme,ljusrosa eller ljusgrå. Lika fina alla tre!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback