Måndag

och här sitter jag framför brasan (mysigt) med skolböckerna intill (mindre mysigt)
Nu börjar jag räkna ner till de två tentorna, och kommer under de närmsta veckorna
bokstavligt gå i ide, tillsammans med mina böcker! Men efter det är det jul, och jag älskar julen.
Så får säga som såhär: den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge!

Nu är det dags för lunch, och efter det kan ni nog lista ut vad jag ska göra!
Tänkte även i veckan gå till skogen och plocka mossa till adventsljusstaken, lite väl tidigt kanske ni tycker.
Men förra året var jag ute för sent, och mossan hade fryst, och jag vägrar att köpa mossa.
Så lets go till skogen och plocka, och lägga på utisdan
i väntan på jul.


Vill även införskaffa mig en liten gran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback