Tisdag Kväll

Och mycket uppdateringar idag!
Just nu sitter jag på stena Jutlandica, dricker en kopp kaffe och smaskar på en havrekaka!
Som tur är fungerar internet, jag har hittat en skön soffa framför teven, så jag ska nog kunna sysselsätta mig
de tre timmarna det tar att åka från Fredrikshamn till Göteborg.

Kan ju även meddela att jag nu köpt två julklappar!! Årets första klappar!
I Danmark har det varit Jul, med pynt och julmusik i affärerna, så därför passade det perfekt
att jag faktisk hittade årets två första julklappar!!
När jag kom hem från turen på stan slog jag in paketet i vackert papper. För vad är en julklapp om inte pappret är vackert?


Vem är detta till tro?=)

Kan ju även meddela att jag åker till USA över nyår! Kommer bli grymt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback