Weekend

I skagen vilket är Underbart!!
Haft flera bra dagar, bland annat i Torsdags då jag och mamma var
på west side story på Göteborgs Operan! EN helt fantastisk kväll!
På fredagen åkte jag sedan över till Skagen där Johannes fixat fredagsmys!
Dagen har spenderats i Hirtshals där vi besökte nordsjömuseet. Efter det blev det mysigt café
och nu väntar en god middag på Jacob´s restaurang!
Resterande dagar får vi se vad som händer, men jag hoppas på soliga dagar!

Idag är det även alla helgonadag! Och vi tänker extra mycket på de nära och kära som går bort
Jag brukar alltid gå till kyrkogården och tända ljus, men idag får det bli ett hjärta på bloggen istället
Ni finns i mitt hjärta



Önskar er alla en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback