Helgen

Lider mot sitt slut och som vanligt älskar jag inte söndags kvällar
dagen då jag alltid måste säga hejdå till den jag älskar.
Men som tur är går veckorna så snabbt, och det dröjer inte länge förrens det är helg igen och min älskling kommer hem! Fredagen spenderades med städ, och efter det blev det AW med klasskompisarna. Väldigt mysig kväll!
Igår var det låång sovmorgon och efter det blev det en tur hem till ön där kvällen spenderades tillsammans med familjen, med god mat och trevligt sällskap!
Idag blev det en tur till Sundsby säteri där vi fikade gott ute i solen och tog en mysig promenad i höst löven. Hade önskat att kameran var med, men tyvärr blev det inga bildbevis från dagens tur!


visst har mamma gjort det fint i deras vardagsrum?=)

Nu blir det lite slutjustering på mitt arbete
Hoppas er helg varit bra!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback